اوساسونا توان جبران نتیجه بازی رفت را دارد ØŸ

اوساسونا توان جبران نتیجه بازی رفت را دارد ؟




 

 


اوساسونا توان جبران نتیجه بازی رفت را دارد ؟


تاریخ : پنج شنبه ،
22 دی 1390

تيم فوتبال اوساسونا که 'جواد نکونام' و 'مسعود شجاعي' در آن بازي مي‌ کنند در حالي‌ به مصاف تيم بارسلونا مي‌ رود که در ديدار رفت ، بارسلوني ها با نتيجه چهار بر صفر بازي را از آن خود کردند .


تیم بارسلونا می‌ گوید که علیرغم نتیجه پر گل دیدار رفت ، دیدار امشب را با بی‌ اعتمادی به اوساسونا بازی خواهد کرد زیرا اوساسونا هنوز در فصل جدید در زمین خود شکست نخورده و تا دقیقه آخر بازی مایوس نمی‌ شود و بدین دلیل تمام بازیکنان خود بجز ''آندرس اینیستا'' و ''دانی‌ آلوز'' که مصدوم هستند را به پامپلونا می‌ برد .

فراتر از این امر ، بارسلونا می‌ کوشد که نتیجه ای دلپسند از دیدار خود با اوساسونا را بدست آورد زیرا در بازی یک چهارم نهایی ، به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت و نیاز به کسب اعتماد دارد .

بارسلونا در فصل جدید تمام دیدارهایی‌ را که در زمین خود انجام داده را با نتایج پر گل به اتمام رسانده اما هنگامی که دور از زمین خود بازی می‌ کند ، مشکلات بسیاری داشته و این موجب شده که از هشت بازی که خارج از زمین خود در لیگ اسپانیا داشته ، چهار تساوی و یک شکست داشته باشد .

اوساسونا در دیدار امشب به سرمای پامپلونا امیدوار شده و انتظار دارد که با توجه به اینکه بارسلونی ها به سرمای پامپلونا عادت ندارند ، این تیم را غافلگیر کند و هر چند که ''مندیلیبر'' سر مربی‌ اوساسونا بیشتر به لیگ اسپانیا فکر می‌ کند و شش بازیکن مهره ای تیم را به میدان نمی‌ آورد ، امیدوار است که شش بازیکن تیم جوانان اوساسونا خود نمایی کرده و معجزه برد را به ارمغان آورند .


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل